Savannah och Lana

Hejsan! Ska iväg snart och hämta Filip från skolan :). Tröttnar aldrig på att köra bil haha :P
 
Nu när min storebror är pappaledigt så har han varit på besök många gånger med Savannah <3. Vet inte hur eller när men hon har blivit riktigt fast vid mig :). När hon ser mig så skriker hon nästan av lycka. När jag inte är i samma rum så säger hon direkt, gdje teta(var är faster). Hon vill mysa hela tiden med mig och vara nära mig.
 
I måndags tog min hand la den mot sin kind och sen pussade min hand <3<3 omg vad gullig hon är. Hon säger hela tiden moja teta(min faster)
 
Lite bilder från dem dagarna jag har varit med Savannah och Lana
 
28 aug
Fasters allt
 
2 sep
Sover gott men sin favorit nallen och 2 nappar haha
 
Tog en liten fika i parken :)
 
6 sep åkte jag till Malmö :). Kom tidigt på morgonen.
 
Så otroligt söt hon är
 
Mysigt att gå upp så tidigt och dra och äta frukost på Mc ;)
 
Tog en liten runda i parken innan vi åkte hem till Miresa och lilla Lana <3
 
Mina 2 favorit flickor, så söta dem är <3
 
Fasters lilla Lana 
 
Så gullig hon är
 
9 sep 
Hon tycker verkligen om att vara hemma hos mig och jag älskar att ha henne hemma hos mig <3
 
Jag och min ängel
 
Nästa helg ska vi hem till dem och jag ska köra bil dit :D. 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0