Sol, STORM och vatten

Jävlar vilken storm vi har haft i Skåne :/. Lugnat ner sig lite nu i Landskrona men kan blåsa till hårt ibland. Jag och Ivan tog chansen innan och gick ut en stund :). Känns som fängelse när det är storm ute och man inte kan gå ut :P. Nu ska vi titta på The walking dead :). Hoppas på bättre väder imorgon så kan Medina dra till stan haha. Puss och kram hörs mer imorgon
 
Eftersom vi inte kunde gå ut så gjorde jag pannkakor till oss som efterrätt ;)
 
Som tur lugnade vädret ner sig lite så jag och Ivan tog chanse och åkte till kvantum och handlade :P
 
Något positivt med dåligt väder är att man kan ha det mysigt med tända ljus :)
 
I Landskrona, Omg säger jag bara :S.

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0