Mina änglar

Hade det så skoj i Malmö med min storebror och Miresa. Konstigt nog är detta bara andra gången jag sover över hos dem :/ måste bli oftare eftersom det gav mig chansen att umgås extra mycket med Nermin, Miresa, Savannah och Lana <3. Blev mycket mys med fasters två sockervadd hehe.
 
Savannah höll ett öga på mig hela tiden och var intill mig hela tiden och direkt när jag gick ifrån så sprang hon efter mig och tog min hand naww, var rädd att jag skulle åka hem. Gjorde så ont när jag skulle dra och hon började gråta jätte mycket ;((((.
 
Saknar dem redan, som tur så kommer jag se dem nästa helg :D. 
 
Här kommer lite bilder från min 1 1/2 dag i Malmö
 
 Någon var väldigt glad att se mig
 
Så otroligt söt hon är
 
Fasters lilla hjärta
När Nermin och Miresa sa Moja teta så hoppade hon på mig, kramade mig hårt, la sitt huvud på min axel, tog min hand och sa Min min min teta. Detta gjorde hon varje gång dem sa det haha
 
Tidigt på torsdag morgon kom min bror in med Savannah och la henne bredvid mig. Som alltid så var hon först blyg när hon såg mig och sen ville hon inget annat än att leka och mysa <3
 
Så gullig i sin pyjamas hihi
 
Min bror gjorde en otroligt god pizza på kvällen, omg typ bästa pizza ever :)
 
Frukos med ny bakade bullar från konditori :)

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0