Lördag/söndag

Hejsan! Fuck vad jag är trött :/ fast inte konstigt somnade halv 4 och vaknade halv 11 av att mina kompisar bombade med sms i gruppmeddelande på fb hahah, trodde det var mitt alarm :P. Vi ska träffas ikväll där vid 7 hemma hos Tanja :). Någon mer än jag som tycker det känns som jävla söndag idag???? Jag och Ivo ska kanske in till stan en stund, får se om jag orkar. Jaja nu är det dags att dricka lite kaffe och redbull hahah och wienerbröd som Ivans mamma köpte till mig idag på morgonen :)
 
Ivans mamma köpte wienerbröd till mig idag på morgonen :)
 
Jag och Ivan träffade Josse och hennes kompis inatt :). Tog en liten runda och "kvällsfika" :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du inte börja sätta in bilder igen på naglar du bygger? :)

2013-10-05 @ 23:26:43

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0