En bra måndag

Igår var det en bra måndag :). Händer inte ofta att man längtar till en måndag hehe. Det var en mysig dag med familjen :). Miresa var första gången hemma hos oss med lilla Lana <3. Att träffa, mysa och leka med Savannah gör alltid min dag <3. Lite tråkigt att min bror börjar jobba nästa fredag :( kommer inte träffa Savannah lika ofta då ;((((. Nu när han har varit pappaledig i ca 3 månader så har han kommit med Savannah nästan varje vecka.
 
Min mysiga måndag med Familjen
 
Lek med Savannah och Almir, så söta dem är hihi. Rolig att min lillebror är bara 10 år och är redan farbror hehe
 
 
Vi tittade på wreck it Ralph och monsters university
 
Lilla söta och fina Lana
 
Pappa gjorde cevapi
 
Såååå gott :)
 
Efter maten ville Savannah att jag och hon skulle ligga i soffan och kramas och mysa :). Direkt när jag reste mig upp så sa hon Lezi lezi (ligg ligg) och när någon kom nära så sa hon nema mjesta (finns inte plats)
 
Min lilla ängel <3
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0