Diss Man of steel

Omg vad jag är besviken på Man of steel, irriterar mig fortfarande. Längtade efter filmen i onödan :/. Jag har sett alla Superman filmer och serier och ja visste alla har lagt till sist eget men fortfarande hållet kvar det standard sakerna, Man of steel var helt ute och simmade.
 
Saker dem ändrade helt och hållet på
Hur han träffade Lois, hur hans pappa dog, Lois fick reda på snabbt vem han var, hans pappa Jor-el träffade han i ett skep istället för "is igloo" och när han började jobba på Daily planet så kände Lois och Clark varandra redan och var typ ett par m.m
 
Den delen om Krypton var så dumt och onödigt. Tydligen fanns det "dinosaurier" där och alla barn var genitisk födda meda  Kal-el var det första barnet som föddes naturligt. Det jag tyckte var idiotisk, var att fienderna skickades ut i rymden som straff även om dem visste att planeten skulle gå under typ VA :////
 
Dissar
 
Sen tyckte jag att förra skådisen som spelade superman passade mycket bättre, Superman returns

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0