Serie update

En till serie som vi följer har blivit cancelled, The lying game efter 2 säsonger. Lite tråkigt eftersom serien slutade väldigt spännande. Jag kunde tänka mig lite att the lying game skulle bli cancelled eftersom det blev ofta repeti på vissa saker. Men den var fortfarande okej, tråkigt att den har blivit cancelled.
 
Lost girl började för ca 2 veckor sen. Måste säga att dessa 2 första avsnitt var RIKTIGT dåliga :/. Om det fortsätter så här så kommer den oxå bli cancelled vilket den tydligen var nära att bli efter 2 säsonger
 
Almost human har vi redan sett 2 avsnitt av och hittills är den okej. Det är inte många serier som jag har faller för direkt. Jag vet när vi började titta på Vampire diaries så tyckte jag inte om den, nu är jag kär i TVD haha. En serie som jag föll för direkt är The following :)
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0