Nytt från igår

Hej mina små :). Sitter och äter en väldig sen frukost haha. Ikväll ska vi till Ivans syster, hon och Filip är tillbaka från sin semester. Dem var och besökte deras syster i USA. Imorgon blir det Malmö med min lillebror :). Vi ska så klart hem till Nermin och Miresa. Har saknat Lana och Savannah jätte mycket :(. Har inte träffat dem på 2 1/2 veckor men känns som 2 månader ;(. 
 
Här är lite saker jag köpte igår
 
Köpte denna till Ivo min <3
 
Köpte detta halsbandet till mig :).
När jag visade Ivan så sa han, va fan är det en pitbull halsband eller  hahaha
 
Det går aldrig att bara köpa 1 Ikea doftljus haha
 
Vår nya hemmabiosystem :).
Riktigt nice ljud och skönt med fjärnkontroll :P
 
När jag var på väg hem från Väla så blev jag riktigt hungrig, en liten Mc hamburgare håller en inte mätt länge och flera timmar utan mat gör personen svag och illamående, inte världens bästa att fortsätta köra då :/. Så det blev en macka på Milstolpen med kyckling och pesto mums väldigt gott 
 
Ovanligt mycket sött och gott för att vara en bensinmack haha :P

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0