New in

Hello min kycklingar ;). Någon mer än jag som vaknade med extrema smärtor i nacken :( gör fortfarande ont :(. Hoppas det inte blir som förra sommaren med nacken typ ett stort NEJ TACK. Kan vara dags att dra till sjukgymnast igen :P. Idag är det lite små saker som vi måste göra, handla, städa m.m :). Det första på listan nu är att dra till Ivans systers hus och hjälpa Ivans mamma med städningen där. Så vi hörs lite senare puss
 
Fick hem denna igår :).
Hade en likadan i chock rosa men gick sönder förra veckan. Jag tror det hände i tvätten eller så kom jag emot något. Blev håll som gick inte att rädda :( jätte tråkigt
 
Denna köpte jag i S medan den rosa hade jag i XS. Märkte efter 2 tvättar att den hade krympt lite :/ så därför körde jag på S denna gången ;)

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0