Blev stoppad av polisen

Blev stoppad av polisen första gången igår och nej det var inte för jag körde dumt hehe, dem ville bara kolla upp, hade inget bättre för sig :/. Det roliga var, att det verkade inte ens som dem orkade stoppa mig eftersom dem stannade sin bil precis bredvid min bil, så vi tog allt genom fönsterrutan typ Wtf. Så jag fick strecka på mig när jag skulle ta och ge körkort och alkoholmätare :/ omg. Shit vad lata dem har blivit, första gången man är med om något sånt.


Jag tror våra dödarblickar gjorde dem sura när jag körde förbi haha. Vem skulle tro att dem skulle stoppa en tjej med en helt vanligt bil haha måste vara för att vi var full bil oxå :P. Tur att dem inte körde efter mig länge, stoppade mig nästan direkt hehe


Blev stoppad av polisen första gången igår


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0