Bilder från igår

Hello! Sitter och dricker lite kaffe, egentligen vill jag ha redbull :( men har druckit redbull i 3 dagar nu vilket betyder paus i några dagar :(
 
Hade en mysig dag igår i Malmö :). Att få träffa Lana och leka med Savannah gör alltid min dag. Savannah är alltid blyg först när hon ser mig, men sen kommer hon och sätter sig bredvid mig och vill kramas och mysa. Gud vad jag älskar den flickan <3<3. Roligt att hon inte vill dela med mig till någon haha. När jag höll Lanas hand så kom Savannah och tog min hand från henne haha. När min lillebror kramar mig så ger Savannah honom dödarblick haha. Det känns jätte jobbig varje gång jag ska hem, hon börjar gråta jätte mycket :( gör så ont att lämna henne gråtande ;(
 
Bilder får igår
 
Almir och Lana
 
Almir, Lana och Nermin
 
Savannah blev typ chockad när hon öppnade paketet och såg Barbamama haha men sen fick ingen röra hennes leksak bara jag haha. När Miresa gav Barbamama till Lana så sa hon Nej den är min haha
 
Hon blev väldigt glad för sin Barbamama hehe
 
Så här kommer hon och lägger sig bredvid mig direkt när jag sätter mig i soffan 
 
Mitt hjärta <3
 
Lilla Lana <3 hon blir bara större och större :). Kommer bli jätte skoj när hon blir lite äldre och kan leka :)
 
Mys i soffan med teta Medina och Barbamama hehe
 
Världens sötaste tjej :)
 
hehe så gullig hon är :)

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0