142 km

Hello kycklingar! Omg vad jag är slutttt, känns som jag har kört till Ryssland och tillbaka haha :P.
 
Körde ju först från Landskrona till Kvidinge som är 45 km ifrån, därefter till Väla och sen hem igen vilket sammanlagt blev 58 km. När jag kom fram så körde jag Ivans mamma till lidel och hem till Vesna direkt. Kort därefter ringde Ivan mig och frågade om jag orkade köra till Center syd, han behövde en kabel till sin nya hemmabiosystem och så snäll flickvän som jag är så körde jag dit så klart ;) även om kl var halv 6 på kvällen hahaha. Från La till Centersyd och tillbaka är ca 36 km. Så ni kan förstå hur jävla död jag är just nu :(. Lilla Audi är nog oxå slut hahah :P
 
Nu blir det bara mys i soffan och lägga sig tidigt oxå så klart ;). 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0