Nytt

Hej på er! Sorry för att jag har varit off dess 2 dagar :P. Inte hänt så mycket, i söndags var det en lugn dag och igår så blev det shopping med Vesna :) och powerwalk senare på kvällen. Imorgon väntar Lund och medan Ivan är inne och pratar med dem så ska jag börja med säsong 4 av Vampire diaries som jag har fört över på Nexus ;). Att ha en platta är inte helt fel ibland :P. Vi ska nog ut en stund sen om Ivan inte har allt för ont i sin axel, bebo min :(. Önskar jag kunde göra något så att han inte längre har ont i sin axel och inte ha några problem med njursten :(.
 
Detta fick jag med mig hem igår
 
Nya jeans
 
Älskar min nya blus :)
 
LOVE IT :)
 
Min snygga ring
 
Ska testa en ny torr shampo från Bariste, luktar otroligt gott till skillnad från den jag redan har hemma :P
 
Kunde så klart inte undvika att inte köpa något till Ivo ;)
 
Och detta köpte jag till fasters hjärta som jag btw ska träffa på fredag :D

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0