I love ÖoB

Idag har varit mycket köra hit och dit. Först hämtade jag mitt paket, därefter handlade vi på öob, efter öob så blev det ner till stan. Vi gick in på Synsam, sen Nermens och sist Lindex hehe.
Mycket som skulle göras ;)
 
Jag älskar att handla på ÖoB, finns verkligen allt :). Man kan hitta bra, roliga och fina saker och det bästa av allt BILLIGT :D. Jag köpte en tandkräm för 11 kr som går på 29 kr i City gross, skillnad!!! Btw det finns att köpa Batiste torr shampo på Öob, dem har verkligen allt haha. Det går aldrig att bara handla en sak inne på öob :P jag får alltid med mig en massa andra saker oxå.
 
Lite av det jag köpte på ÖoB
 
Gulliga våtservetter 7 kr
 
Så jävla coolt, rosa soppåsar :)

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0