Besök från USA

Hej på er! Det var några dagar sen :P. Jag och Ivan har haft fullt upp med att fixa saker innan Ivos syster och hennes man skulle komma på besök från USA och igår kom dem :). Alltid roligt att träffa Biljo och hennes man som är amerikanare :D. Ens engelska sätts verkligen på prov när man ska prata med honom haha men det är roligt :). Att höra en amerikanare säga att man pratar bra amrikanska gör en verkligen glad :D. Vi har ätit middag och ska snart ut i detta fina väder och ta en fika :). Ska försöka uppdatera mer på bloggen nu, inte paus så länge.
 
Detta är vad jag fick av Biljo från USA :)
 
Eftersom jag tittar ofta på youtube klipp och många av dem är från USA, så att få saker som man ser på youtube är skoj. Target väskor, deras "bak"mått och Mtn dew läppstift är såna typiska saker/märke från USA :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har en fråga jag velat ställa dig rätt länge så jag hoppas att du svarar på den.
Jag vill kunna låta mina naglar växa så att de blir naturligt långa, men jag har ett problem.
Mina naglar blir så konstiga, det är som om man kan "dra av" lager på min nagel. Sen klipper jag bort det så att min nagel ska kunna växa bättre så att säga men det händer bara samma sak igen. Vet du vad detta beror på ?
Skulle varit jätte tacksam för svar :))

2013-05-11 @ 14:27:34
Postat av: Svar till anonym

Om du vill forma dina naglar så ska du fila naglarna direkt när du ser att det har börjat växa. Genom att fila fram en form på sina naglar så gör detta att naglarna fortsätter växa ut i den formen. Men om du vill skicka en bild på dina naglar på min hotmail så kan jag få en större blick över vad du menar :) [email protected]

2013-05-11 @ 18:34:28
Postat av: Anonym

Folk har sagt till mig att det kan bero på något med mina nagelband, att typ jag ska börja smörja mina nagelband, så kommer mina naglar växa ut starka, du förstår säkert hur jag menar :)
Så min nästa fråga är, har du tips på något bra för att smörja nagelbanden? Gärna något man kan köpa i affär, kicks tillexempel :)

2013-05-16 @ 18:51:54
Postat av: medina

Ja i grund är det nagelbandet man ska vårda och ta hand om :).

Dessa två från Depend är bra och jag gillar dem :)

Detta är cream för nagelband
http://www.kicks.se/depend-b47/hudvard-c171/nagelbandscreme-p5935

En olja som är både bra för nagelband men mycket för att stärka naglarna
http://www.kicks.se/depend-b47/hudvard-c171/avocadoolja-p10152

2013-05-18 @ 20:44:40
URL: http://meedo.blogg.se
Postat av: Anonym

tack så hemskt mycket <3

2013-05-19 @ 01:46:49

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0