Batiste xxl volume torr shampoo Hiss

Idag testade jag Batiste xxl volume torr shampoo for flat and lifeless hair och jag måste säga att resultatet blev bra, mycket volym :). Det var Miresa som tipsade om Batiste och sa att dem var/är jätte bra. Jag har inte testat några av dem andra, så där vet jag inte hur resultatet blir :). En liten nackdel med Batiste xxl volume är att håret blir inte mjukt och lent direkt :P håret känns mer strävt men men man kan inte få allt ;). Jag är riktigt nöjd med volymen. När jag började massera in produkten i håret så fick jag bara mer och mer volym, man kan nästan tro att jag har tuperat hehe. Håret kan aldrig se nytvättat ut med torr shampoo men det fettiga är borta plus att jag var ute och sprang innan så mitt hår var "svettigt" oxå men det kan man inte se nu :)
 
Batiste xxl volume torr shampoo 79 kr kicks

Här kommer före(vänster) och efter(höger) bilder så ni kan avgöra själva om resultatet är bra :)

Det som ska bli intressant att se nu, är hur bra detta kommer hålla under dagen.

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0