Lösögonfransar

Fick hem mina nya lösögonfransar igår. Blev halv nöjd. Formen är väl okej men inte vad jag hade förväntat mig. Dessa är för mycket "fest" ögonfransar. Jag har ett par från Depend som jag gillar jätte mycket. Snygga på och ser fortfarande lite naturliga ut, vilket gör att man kan även ha dem på vardag. Dessa ny var jobbiga och svåra att sätta dit eftersom det "klibbiga" saknas. Alla ögonfransar är lite klibbiga redan från börja vilket gör det mycket lättare att sätta fast, både snabbt och bra. Limmet torkar ju inte på 1 sek. Men alla förtjänar en andra chans ;).

Jag kommer nog ändå köpa mina favoriter snart igen :)

Mina nya

 

Vad tycker ni om "formen"?

 

10 st

 

Här har jag på mig mina från Depend. Vilken skillnad det blir när man har lösögonfransar på :). Så jävla snyggt och ögonen kommer verkligen i fokus. Ivan älskar när jag har lösögonfransar hehe

 
(detta var på nyår)

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0