Komedi lördag

Hejsan! Tittar just nu på Grey's anatomy på kanal 5 :). Så otroligt skönt väder vi har idag :D. Vill ta med kaffe och gifflar och sätta mig ute på gården ;). Ska sova över hos Ivan både idag och imorgon. På tisdag blir det Lundsjukhus och på onsdag ska jag till Malmö för att umgås med Miresa, Nermin och fasters allt Savannah <3. Kommer inte ihåg sist jag träffat dem 3 gånger under 1 månads tid :D. Fan att vi inte bo i samma stad :( hade varit hos dem varje dag :). Blir alltid glad och på gott humör när Savannah kommer springande och kramar mig :).

Igår hade jag och Ivan en komedi lördag :). När man mår dåligt eller är nere så finns det inget bättre än att titta på gamla, roliga och bra komedifilmer.

jag tror att vår komedikväll fortsätter ikväll igen ;)

Dessa filmer tittade vi på igår


Kommentarer
Postat av: Cajsa Lindahl

tack detsamma sötnos! ^^

2013-03-31 @ 15:34:50
URL: http://cjssong.blogg.se/
Postat av: Michaela Magnusson

Åhh vad fint namn du har! :o

2013-03-31 @ 17:41:37
URL: http://michaelam.webblogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0