Iron man 1 och 2

Hejsan! Jag och Ivan tittar just nu på Iron man 1 :) och snart blir det 2:an, när man väl börja varför stanna :P. Det var ett tag sen man såg Iron man, så det kändes nästan på tiden. Måste säga att jag längtar till 3:an som fan :D. Jag minns inte så mycket från 2:an, vet bara att jag tyckte det var dåligt att även hans kompis kunde ta på sig dräkten :/. Man tycker ändå att det ska vara någon som Tony Stark ska bara kunna göra, typ vad gör honom då så speciell om alla andra kan slänga på sig Iron man dräkten oxå :/ men men. Nu när jag tänker efter, dessa 2 dagar har varit lite av en Robert Downey jr maraton. Igår tittade vi på både Sherlock Holmes och idag både Iron man. Imorgon blir det Due date ;)

Våra kvällsfilmer


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0