Inlåst i köket

Hejsan! Bloggar samtidigt som jag vispar grädde haha. Hade varit otroligt skönt med en köksmaskin nu :(. Även om man använder en elvisp, så tar det en sån jävla tid för att få det hårt och nu pratar vi om 1L grädde :S haha. Min elvisp kommer gå i pension efter detta :P. Ska göra en frukttårta och en spidermantårta idag :) som är till min lillebrors 10 års kalas imorgon. Jag är lite nervös inför spidermantårtan :/ har aldrig jobbat med marsipan innan, hoppas att det blir bra :). Ja, nu vet ni var ni hittar mig idag, inlåst i köket haha :P. 35 minuter senare: JIPPI jag är klar med grädden :) omg kan inte känna av min vänstra arm. Men vi hörs lite senare puss

 

Blir en frukttårta och en spidermantårta idag :)

 

Ivans mamma köpte detta till mig igår :D


Kommentarer
Postat av: Cajsa Lindahl

hehehe ha så kul! ^^

2013-03-24 @ 15:02:32
URL: http://cjssong.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0