Hej hopp här kommer kräksjukan

Hej bajs dag :(. Under hela natten har jag känt mig dålig och illamående, drömde till och med att jag behövde spy. När jag gick upp så blev det värre :(. Jag kunde inte stå eller gå utan att jag kände mig spyfärdig. Såna situation kan vara lite farligt för mig eftersom jag inte kan ta mina tabletter för epilepsi då :(. Jag har spenderat hela jävla dagen i sängen ;/. Har sovit bort ett helt underbart vårväder :(. Lite irriterande att jag fortfarande är trött och vill sova :S. Känner mig lite bättre nu men har fått feber, huvudvärk och ont i kroppen efter allt liggande i sängen.

Ivan ska komma med lite mat och frukt till mig snart <3. Idag håller jag mig borta från alla. Hade fått skuldkänslor om jag hade smittat någon. Nu orkar jag inte skriva mer, hörs nog mer imorgon så får vi hoppas jag känner mig bättre då :).

Har varit i min pyjamas och liggande i sängen hela dagen, jävla kräksjukan

 
Det var längesen jag och Ivan snackade så här länge :).
Och innan idag så pratade vi 45 min till. Saknar varandra eller vad hehe
 
Detta köpte Ivan och hans mamma till mig :) så snällt

 


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0