Do you like my ball

Hej på er! En hyfsad okej Medina idag :). Onsdag och torsdag var verkligen inte mina 2 dagar :/. Gick omkring och kände mig hungrig hela tiden eftersom inget varade länge i min mage, även vatten fick min mage att börja bitcha. I onsdags spydde jag tillsist på kvällen vilket kändes lite bättre. Igår började jag känna mig illamående igen men som tur spydde jag inte. Får nog fortfarande tänka på vad jag äter och dricker :/.

Igår träffades jag och Ivan efter 2 dagar ifrån varandra :). Blev mest att vi tog det lugnt, tittade på Sherlock Holmes 1 och 2 ;). Idag blir det nog serier.

Do you like my ball :P


Kommentarer
Postat av: Cajsa

nej va söt mössa! :D

allt bra med dig? det va länge sen nu.. ;-)

2013-03-09 @ 18:16:33
URL: http://cjssong.se

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0