Vi hittar alltid en lösning

Hej på er! Ivo komma och hämta mig snart, blir handla lite gott och sen hem och titta på serier eller film. Idag har det varit en lugn, rolig och mysig dag med familjen :). Vi grillade hos våra kusiner i Billesholm, även Nermin, Miresa och fasters hjärta kom förbi. Alltid skoj när släkt och familj samlas och umgås. Jag blev så klart jätte glad när jag fick höra att Savannah oxå skulle komma, ooo vad jag älskar henne. Direkt när jag gick till ett annat rum så kom hon och letade efter mig och tog min hand så att jag inte skulle försvinna igen. Blev många pussar och kramar sen när vi skulle skiljas åt :(. Måste besöka dem snart i Malmö. Det är så jobbigt att inte kunna träffa henne varje dag. Ivan får höra mig ofta säga: Fan vad jag saknar Savannah. 
 
Juggar hittar alltid en lösning haha. Regn kan inte stoppa oss
 
Hurmasice är så jävla gott
 
Fasters ALLT
 
Älskar dig <3
 
 
Rätt så roligt att min lillebror så bara är 10 år är redan farbror hehe

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0