Vad har hänt under veckan

Hej på er! Sorry för en sån dålig uppdatering, har bara inte orkat blogga helt enkelt. Det har varit en lugn vecka med lite gott och blandat ;). Nu på torsdag ska jag träffa fasters ögonsten och hjärta. Idag blir det kanske Center syd, om min huvudvärk släpper :/. 
 
Lite bilder från förra veckan
 
Måndags: Vårt nya favorit spel just nu, Call of duty Zombies
 
Måndags: Testade nya gifflar, farligt gott :)
 
Tisdags: Gjorde hurmasice, tredje gången gillt. Dem blev riktigt godaaaaaa. 
 
Onsdags: Sa upp mitt gymkort. Har inte varit där på 6 månader. 1000 kr har gått upp i rök. Nu ska jag börja träna tapout XT istället :).  
 
Torsdags: Har hjälpt Vesna vattna deras gräsmatta
 
Fredags: Var hemma hos min kusin. Hennes son tyckte det var skoj att hålla på med mitt hår :). Han sa till mig: så nu är du som rapunzel hehe
 
Fredags: Var med Filip på tivoli
 
Lördags: Ivans snälla och gulliga mamma fyllde år. Detta fick hon av oss barnen i familjen ;)
 
Klippning och minigolf
 
Och varmluftsborste
 
Jag gjorde tacos
 
Filip älskar när jag gör tacos :D
 
Söndags: Vi har börjat med Friends maraton

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0