Ombre

Min nya frisyr :)
 
Eftersom det är mobilbild så är det svårt att få exakta färgen. Ute i solen är det jätte fint och ljusare
 
Är verkligen nöjd :D hon gjorde ett bra jobb. Eftersom jag hade utväxt(brunt) men även rött kvar från när jag färgade mig i oktober(2012) så var hon tvungen att använda 3 olika färger. Först la hon en brun färg, som är väldigt likt min naturliga hårfärg, från toppen till mitten och sen blekning från mitten till topparna och sist men inte minst gyllenbrun toning. Hängde ni med hahaha :P. Om hon inte hade färgat brunt oxå så hade jag haft 3 olika nyanser: gyllenbrunt, rött och mörkbrunt :P. 
 
Tack älskling för klippningen <3. Även Ivans mamma ville att jag skulle unna mig själv något och bidrog, så snällt :)

Kommentarer
Postat av: sarah

fint =)

2013-06-09 @ 13:34:36
URL: http://klarahs.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0