Game of Thrones säsong 3

I torsdags så såg jag och Ivan sista Game of thrones avsnitt säsong 3. Jag trodde det skulle sluta riktigt spännande men det slutade väl okej. Det har varit en väldigt bra säsong ända fram till näst sista avsnittet(9) som i stort sätt förstörde hela säsongen och serien, TYCKER JAG iallafall. Avsnitt 9 chockade nog många, finns till och med ett youtube klipp på folks reaktion när 2(3) huvudpersoner helt plötsligt blir mördade. Tydligen tycker författaren om att döda sina huvudpersoner VA!!!. 
 
Jag vet att det finns många äckliga och hemska scener som händer i serien men att kniva en gravid kvinnas mage flera gånger är något dem inte skulle ha tagit med, där borde gränsen gå
 
Detta är tredje säsongen vi tittar på och jag vet fortfarande inte vem som är vem. Alla dessa jävla namn, efternamn och smeknamn förvirrar mig haha. Är det bara jag
som tycker att många liknar varandra?
 
Tyrion Lannister är min absolut favorit i serien. Om något skulle hända honom tex blir mördad så kommer jag inte längre titta på Game of Thrones. Han är så snäll och rolig som fan
 
 
Daenerys Targaryen Khaleesi är oxå en favorit.
Denna bruden äger fy fan. Lätt att man vill vara på hennes sida hehe
 
 
Jag HATAR Joffrey Baratheon,
jag tror ingen tycker om han. Fast händerna upp för Jack Gleeson som spelar Joffrey så jävla bra, han är en riktig bra skådis. Shit måste vara tråkig att spela en person som är typ hatad av alla haha. Kan inte fatta att han bara var 19 år när Game of Thrones började. 
 
 
Om det är någon jag tycker synd
om så är det Sansa Stark, hon har haft det tufft sen första säsongen haha
 
Här är klippet jag pratade om

Kommentarer
Postat av: vanja

så fin blogg :)

2013-06-16 @ 21:37:14
URL: http://vvanja.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0