Dem är tillbaka

Många av våra höst serier är slut och nu börjar sommar serier, bla Falling skies, Teen Wolf och True blood. Första Falling skirs avsnitt var riktigt bra och spännande, fast det finns vissa saker som har hänt som jag hoppas på förklaring snart. Teen Wolfs första avsnitt var inte så spännande som jag trodde det skulle vara. Nya ansikte har kommit och en har försvunnit, Jackson/Colton Haynes som ni hittar nu i Arrow  :P. Första True blood avsnitt ska vi titta på ikväll. Vet inte varför men True blood har inte varit något jag har suttit och längtat efte, inte som innan. Säsong 5 var så där, det blivit för mycket helt enkelt. Hoppas att säsong 6 blir bättre.
 
Dem är tillbaka

Kommentarer
Postat av: Sanna Svedin

Fin blogg!
Själv följer jag pretty little liars som också började nyss:)

2013-06-17 @ 16:57:41
URL: http://sannasvedin.se

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0