Min Söndag

Hejsan! Var hemma hos Vesna och solade innan :). Ikväll ska jag ut med Senija till Karnevalen. Shit kommer inte ihåg sist jag och hon var där tillsammans, vid denna tiden så är
hon ofta på semester i sitt hemland. 
 
Igår var det en mysig dag med familjen. Nermin, Savannah, Miresa och Miresas mamma var på besök. Vi grillade, jag och Savannah lekt för fullt ute på gården och lite senare på dagen
promenerade vi ner till karnevalen.
 
Min ängel
 
Världens sötaste
 
Jag och Savannah åkte lite karuseller tillsammans :)
 
Första gången min lillebror åker bilarna, han tyckte det var sååå roligt. Nu på tisdag ska vi dit med Vesns och Filip, kommer bli mer åkande för honom då :)
 
Savannah älskar att åka barntåget. Fångade även en spriderman till henne men glömde ta bild.
 
Ingen vågade följa min storebror på denna haha
 
Min store- och lillebror
Filmade lite dumt men hoppas ni ser dem :P

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0