Grillar Medina

Sommarväder dag 3 i Landskrona :). Ligger ute på Vesnas trädäck och steker mig i solen :P. Jag som började ge upp hoppet om sommaren efter att vi hade regn i 1 1/2 vecka, skönt att det vände :D. Detta året ska jag fan med bli brun och utnyttja varje soliga dag :). Där vid 5-halv 6 tiden ska jag, Vesna, Filip och min lillebror ner till karnevalen :). 4 dagar i reda har man varit där nu, får bli uppehåll 1-2 dagar haha. Ska dra sista dagen så klart för då blir det karnevaltåget med dans :)
 
Solar just nu
 
Igår med Senija på karnevalen. Jag som trodde att jag var beroende att fiska nallar och snurrarhjulet men Senija var värre än mig haha
 
Fan vad detta var gotttttt :D måste så köpa idag igen :P

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0