Vampire diaries ikväll :D

En lycka kommer inom mig när det slår mig att ikväll är det Vampire diaries :). 5 veckor utan VD är allt för lång tid. Jag vet inte vad jag kommer ta mig till, den dagen när VD är slut för alltid ;(. Kommer nog tittar på varje säsong om och om igen till jag kan varje replik utan till haha :P. Fan ta dig Ivan som låter mig vänta hela dagen till vi ska titta på avsnittet :S jag vill se NUUU. I need my VD drug haha.

Ikväll äntligen

 

Damon är en badboy som inte bryr sig om någon och som gör ofta fel men när det kommer till Stefan och Elena vill han inget annat än att göra rätt. Dem betyder mest för honom. Här hade han lätt kunnat utnyttja situationen och behålla Elena. Detta bevisar att i vissa stunder är han mindre självisk än Stefan. Han gör allt för att hitta botemedlet så att Elena ska bli människa igen även om detta kommer innebär att han kommer förlora henne till Stefan för alltid. Så Damon är bättre än Stefan bryr mig inte vad någon annan säger haha

 


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0