Temple run 2 till Android

Goda nyheter till er som gillar Tempel run för nu har Temple run 2 kommit ut till Android. Det var inte så längesen jag laddade ner Temple run 2 till min iPhone och ja, lite beroende framkallande är spelet :P. Vad tycker ni om Temple run 2? Förra veckan ville jag testa spelet på Ivans Nexus 7 platta, men det fanns inte till Android då. Alla spel är nog roligare på större skärm ;). Men igår när jag tog hem Ivans Nexus och gick in på "google play store" och sökte Temple run 2 igen, gissa vad? den fanns :). Missade nog att läsa att Temple run 2 skulle släppas ut den 24 januari till Android :P. Så jag har suttit och spelat som en idiot idag hehe. Vilken skillnad när skärmen är större :).

Temple run 2 finns nu till Android


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0