Ryan Reynolds vecka

Hej på er! Känner mig sååå död, ja resultatet av att somna halv 5 och vakna 1. Just nu tar jag det bara lugn men snart på med kläder, fixa till sig och dra till Kvantum. Måste handla lite saker vi behöver till burritos ikväll :). Idag ska jag göra hemmagjord tzatziki istället för att köpa ;). Detta blir första gången men det ska nog inte vara så svårt fast hoppas bara det smakar gott oxå :P. FREDAG idag folket skönt eller vad säger ni? :) Imorgon blir det bio med

söta Senija :D. Vilken film tror ni det bli?


Jag och Ivan har haft en Ryan Reynolds vecka :).

Jag tycker om han som skådis och många filmer som han är med i är både roliga och bra. Här kommer alla filmer vi har tittat på med Ryan Reyolds i.

 

Konstigt nog har vi aldrig hört om School of life innan men det var bra, rolig och lite sorglig :)

 

The Change up är så JÄVLA rolig. Även om man redan har sett den innan så dör man av lika mycket skratt som första gången haha

 

Vi tyckte Wolverine passade perfekt att titta på idag


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0