Me against the wind

Okej det är rena panik när det står att storm är på väg till Skåne och klass 2. Tåg blir inställda, försenade och signalfel som gör att man får hoppa av och ta ett annat tåg :/ precis vad jag var tvungen att göra för att komma till Malmö. Förutom tågtrafik så blir alla helt plötsligt dåliga på att köra bil och man läser om singelolycka. Internet och nät påverkas oxå. På Aftonbladet skriver dem att man ska ha ficklampa och typ spika fast utemödler :S.

Det kanske var riktigt blåsigt på morgon men nu är det inte så farligt, iallafall inte i Landskrona eller Malmö för att vara klass 2. Nästa gång va mer specifika när ni skriver storm i Skåne typ vart. Ivans mamma är rolig, direkt när hon läser storm så låter hon inte oss gå ut haha. Om jag hade bott i USA och läst storm, då hade jag fått panik fast inte riktigt här i Sverige

Lite vind och tågtrafiken blir fuckt up direkt. Alla typ 70 människor fick hoppa av i Lund för att ta ett annat tåg till Malmö. Och ja så klart var det tåget till Malmö försenad :X

Jag sitter på bussen här i Malmö på väg till min bror. Första gången jag tar bussen till dem och kommer en vardag :). Hoppas man hamnar rätt nu haha

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0