GOTT NYTT ÅR

Hej på er! Ja egentligen tänkte jag skriva gott nytt år igår men jag hann inte. Det var stress från 11 när gick upp till 22 när jag äntligen kunde sätta mig ner med gästerna haha :/. Men det var en perfekt nyår och avslut på 2012 plus väldigt trevligt sällskap oxå, Dennis och Tijana. Alltid lika skoj att umgås med par som man går riktigt bra ihop med och som har samma sjuka humor som jag och Ivo :P. Det blev mycket skrattande, en massa god mat och sött. Nice att lyssna på vår musik och titta på Pink när kändisar uppträder. Direkt när en bra låt kom upp som Lepa Brena hajde da se volimo så blev det upp och dansa haha, Dennis var den som gick alltid upp först. Vid 12 slaget var vi upp på Glumslövs Backen, där träffade vi Josse och Martin även Esma och Samir :). 
 
Här kommer många bilder från igår.
 
Mat för en hel arme blev det hahah
 
Blev lite svårt att få plats med allt :P. Min morotskaka var riktigt populär ;)
 
Ivans mamma gjorde en tårta för halva landskronas befolkning haha
 
PARTY :D
Dessa 3 köpte jag, Tijana hade med sin 2 cider och en vin flaska, Dennis hade med sig typ 4 öl och en vin flaska som han öppnade vid 12 slaget upp på Glumslövs backen ;). 
 
Lite ego bilder hahah :P
Första gången jag har lösögonfransar. Tog mig typ 20 min att sätta dit dem :P
 
Hår smink kläder

Hade en enkel nyårs outfit..Visst har jag snygga klackar ;)
 
Dennis och Tijana :)
 
Jag och Tijana
 
Bilder på mig och min älskling <3
 
Puss puss

Volim te <3
 
 
Glumslövs backen
Varje nyår i 9 år har jag och Ivan åkt upp till Glumslövs Backen, vår lilla tradition.  
 
Dennis köpte en "tårta" (många fyrverkerier i).
Riktigt snyggt vet i fan hur många som flög ut från "tårtan" hahah
 
Hoppas ni hade lika skoj på nyår som jag hade :). Ja då var det 2013 nu, så blev det några nyårslöfte? ;)

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0