Fotvård

Hejsan! Jag och Ivo är hemma hos hans syster just nu. Hennes man åker imorgon till Serbien så tänkte sitta här en stund och säga hej då. Imorgon Mezo med Vesna :D. Vår sista dag firande av vår födelsedag ;). Inte många som firar sin födelsedag i 3 dagar :) men det förtjänar vi.

Idag hade vi fotvård hos La.fötter. Det var avslappnade men fick ont när han klippt allt för mycket av nageln, ont fortfarande och när han filade så brände han min huden :/ AJ. Jag trodde att massagen skulle vara längre och att några speciella krämer skulle användas för att motverka problem som man får ofta. Ivans syster tycker att pedikyr i centersyd är bättre med bättre material som tex fotbadet. Men men det var ändå skönt att bli ompysslad, något som är okej att göra då och då ;).


Fotvård idag :)

 

Första gången jag gör "pedikyr"/fotvård ;)

 

Massagestol och ompysslande fötter och tånaglar skönt :)

 

Ooo vad skönt det var 


Vesna hehe ;)

 
Fanns även "fisk behandling" men var lite feg och vågade inte testa :P
 

 

Lägger upp before and after bilder imorgon


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0