Diss teknikproffset.se

Jag beställde en rosa xbox360 kontroll från teknikproffset.se för typ 2 veckor sen. Hittade sidan när jag googlade rosa xbox360 kontroll. Jag gick och verkligen längtade efter mitt paket. Gissa vilken besvikelse det blev när jag öppnade paketet. Man känner sig verkligen lurad som kund när hemsidan lägger upp originalbild på en xbox kontroll och i paketet hittar man en ej original plus med kabel :/. När jag gick in på hemsidan så hittade jag en liten text längre ner där det står ej original och med kabel :/. Om det hade varit en ärlig sida så hade en sån viktig information varit där uppe med tjock text oxå och VARFÖR inte bara ha bild på en ej original xbox360 kontroll!!!

Men så tänkte jag "okej vem vet den kanske är skönt att spela med plus slipper tänka på batterier" men fy vad jag hade FEL. Kontrollen känns jätte plastig och fattig i händerna och vissa knappar är allt för lösa medan andra är för tröga.

Jag dissar hemsidan och DISSAR kontrollen


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0