Diss foundationpensel från groupon

I december fick jag hem mina 24 st olika makeup brushes som jag köpte från groupon. Jag har bara använt mig av 2 st för att applicera ögonskugga. Igår skulle jag testa deras foundationpensel men ville först tvätta penseln innan först användning vilket är viktigt att man gör först. Blev väldigt chockad när en massa strån började trilla av, när jag skulle ta bort tvålrester :/. Att tvätta sin foundationborste/pensel ska man göra vilket betyder att foundationpensel från groupon hade inte hålla mig länge. Så idag åkte den i papperskorgen :P. Sen dem andra penslar/brushes är väl okej fast allt för mjuka för min smak som tex eyelinerpensel. Det var

svårt att få en rak linje eftersom den var allt för mjuk 

Diss foundationpensel från groupon


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0