Chokladmousse och dragonkyckling

Hejsan! Lite dåligt med uppdatering här på bloggen men har inte haft tid och sen har jag bara känt mig så trött och seg dessa dagar att jag inte har orkat blogga :/. Shit somnade 5 imorse haha inte konstigt att man är trött och seg då :P. Blev väckt av att någon ringde mig 8 på morgonen på viber :////. Ingen aning vems nummer, finns inte bland mina kontakter.

Iallafall idag ska jag och Ivan med hans syster och hennes man till Väla för att byta ut hennes nya dator eftersom den hon fick är "sönder", dvd spelaren hänger löst. I lördags lagade jag två nya maträtter till mig och Ivo, Dragonkycklinggryta och Chokladmousse gott gott. Tycker det är så skoj att laga mat som jag aldrig har gjort innan. Om ni har tips på goda maträtter så är det bara att skriva ;). Nu ska vi ta och äta lite innan vi drar puss på er

Dragonkyckling

 

Sallad jag använde mig av. La även till lite hackade tomater,

gurka, majs, olivolja, citronsaft och salt. Blev en riktigt god och saftig sallad :)

 

Chockladmousse med kesella

 
Blev riktigt gott speciellt när vi la i en massa hallon ;)

 


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0