Burrito

Hej på er! Hoppas allt är bra med er denna kyliga lördag :). Är pigg men seg samtidigt :/ dålig kombination. Min hjärna är på viloläge fortfarande så jag vet inte vad mer jag ska skriva haha :P.

Något roligt med mig och Ivan är, om den ena har ont så smittar det av sig på den andra haha. Igår hade Ivan ont i ryggen fast mer åt vänster och jag började oxå få ont i ryggen senare på kvällen, på samma ställe fast mer år höger haha. Ja så kan det se ut när man har varit

tillsamman i 9 år haha :P. Älskar dig baby min <3.

Igår så var det ju fredagsmys och en väldigt vanlig

maträtt då måste vara burrito hehe eller har jag fel? :)

 

Köpte dessa fina skålar inne på City gross för bara 10 kr st :O nice


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0