Masterchef

Hej på er! Ivan och Filip spelar Black Ops 2 fast mot dator inte live. Ska hoppa in snart och spela men ville först lägga upp ett inlägg :). Har lekt för fullt med söta Savannah idag :). Det blev mycket dansande, kurragömma och springande :). Hon är sötaste flickan som faster älskar så otroligt mycket. Min morotskaka blev riktigt god idag, perfekt. Väldigt omtyckt bland alla :D. Min storebror sa "ja snart kommer Medina skriva in sig på masterchef" haha. Blev jätte glad när Miresa sa att min kärleksmums, som jag tog med mig sist jag var där, är den godaste kärleksmums hon har ätit, OMG lycklig lycklig hehe. Att höra sånt får mig att vilja laga och baka bara mer :).

Men det jag vill göra nu är spela hörs mer imorgon puss

Min morotskaka blev inget annat än perfekt idag :).

Det ska inte bara smaka gott utan det ska se fint ut oxå ;)

 

Vi åt även Cevape mmm riktigt goda

 

Fasters ängel


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0