Black ops 2 live

Dessa dagar har jag och Ivan spelat Black ops 2 live och omg beroende framkallande. Jag vet inte vem som svär mer jag eller Ivan :P. Vissa är helt sjuka, dem vet att man kommer innan du ens har kommit runt hörnan :/ fusk eller vad. Ibland skulle man kunna tro att vissa är odödliga. Skjuter 10 gånger mot en gubbe och med ett skott så är jag död. Deras reflexer är ju helt otroliga oxå :/ hinner inte ens blinka och jag är död. Folk som gömmer sig och bara skjuter med sniper är så jävla irriterande. Jag och Ivan spelar via samma xbox och samtidigt :) roligare så. Jag hoppar in som Ivans gäst. Det är skoj att spela live mot "riktiga" människa och inte bara mot datorn.

Nu ska vi spela live ;


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0