Alla mina presenter

Hejsan! Allt bra med er? Här är det bara bra fast har lite huvudvärk och ont i mina tå efter igår :(. Skönt med lite sol idag man blir direkt piggare :). Vi har haft tråkigt väder nu i en hel vecka. Senare idag där vid 6 tiden ska jag och Ivans syster till Mezo i Hbg :). Det var så längesen jag åt deras bakad potatis mums ska bli gott längtar :D.

Alla mina födelsedagspresenter

 

Av pappa, styvmamma och min lillebror (de 4 första bilderna är allt från dem)

 

Av Nermin och Miresa

 

Av min älskling

 

Fick även pengar till min iPhone 5 av Ivan och hans mamma :)

 
Tack för alla mina fina presenter <3

Kommentarer
Postat av: Sarah

fina saker =) allt bra med dig =) var ett tag sen =)

2013-01-10 @ 15:28:30
URL: http://Klarahs.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0