Smoothie recept

För någon dag sen gjorde jag smoothie för första gången. Jag blandade frysta blåbär och banan. Det blev riktigt gott att jag gjorde det dagen efter igen :). Jag har inte testat några andra smaker än, men planerar att experimentera imorgon, kanske något med hallon eller jordgubbar :). Men här kommer iallafall recept på blåbär och banan smoothie

Till 2 personer/glas
Skala och skär en banan i mindre bitar. Lägg i 2 dl frysta blåbär, 2 1/2 dl yoggi original madagaskar vanilj och 1 1/2 dl Bravo apelsinjuice. Mixa allt väl och servera i 2 stora glas. Tips: du kan byta ut blåbär till andra frysta frukter eller bär tex mangobitar, björnbär m.m

Allt du behöver till smoothie med blåbär och banan


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0