Pink

Hej på er! Jag och Ivo har precis spelat lite Black ops 2 men nu blir det ut och ta frisk luft. Även om jag och Ivan är i samma lag och hjälps åt i spelet så kan jag inte hindra mig själv från att le, när jag får fler kills hehe. Tävlingsmänniska nr 1 hehe :P. Vi tjejer kan oxå vara duktiga på skjutspel ;).

Var hemma hos Ivans syster innan idag på kaffe :) efter att jag hade handlat på kvantum. På fredag blir det Väla för oss två. Det ska tydligen finnas fortfarande okej saker på rea. Blir även in på siba för att köpa en sak till Black ops ;). Japp på med kläder nu och dra ut. Hörs sen nog kram

Jag idag :).
Första gången på väldigt väldigt länge jag har rosa rouge på. Vad föredrar ni rosa eller "brun" rouge?


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0