Middag, efterrätt och film

Hej på er! Jag och Ivan tittar just nu på en ny film med Jean claude van damme och Dolf Lundgren, Universal soldier day of reckoning. Kommer ni ihåg "ettan"? Själv minns jag inte alls :/. Än så länge verkar den vara bra. En liten varning för oss med epilepsi, 2 gånger har det kommit upp väldigt starkt blinkande ljus i filmen som pågår i ca 1-2 min. Jag var tvungen att vända på mig och blunda. Ivan sa till mig direkt att inte titta på tv skärmen.

Inte ens han klarade av det :/.

Vår kvällsmat blev djungelgryta med ris och grönsaker :). Allt blev jättttttte gott ;). Till efterrätt åt vi jordgubbar doppade i choklad hehe. Ivan ville ha det idag igen hehe :P.

Nu tillbaka till filmen, får blickar av Ivo Pivo hahaha

 

Detta var riktigt gottttt

 

Till efterrätt blev det jordgubbar doppade i choklad igen ;)

 

Filmen vi tittar på just nu


Kommentarer
Postat av: Mellanie!

Hej jätte fin blogg!
kolla gärna in min blogg! och ställ en fråga, svarar på allt! Ha en bra fortsatt kväll!

2013-02-20 @ 23:10:42
URL: http://mellaniehaddad.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0