Maten är serverad

Hej på er! Allt bra? Här är det bara fint fint, mätt efter en god kvällsmat med en massa gott och blandat ;). Gjorde pannbiff för första gången idag. Dem blev bra, fast lite till salt hade inte skadat haha. Min mat blir aldrig för saltad :P antingen blir det perfekt eller att det behövs mer :). Det är nog bättre att lägga mindre salt så kan man alltid salta mer sen om det behövs plus för mycket salt är inte bra för oss ;).

Ivan och Filip spelade innan deras zombie spel på Black ops 2 :P och sen spelade vi alla 3 tillsammans, fast det vanliga. Jag tycker inte alls om zombie på Black ops eftersom det är allt för svårt, på Modern warfare 3 är det så mycket bättre :). Nu ska jag ta fram de jordgubbar som är kvar från igår och så blir det serier för mig och Ivo :). Hörs mer imorgon folket kram

Vår kvällsmat blev pannbiff med potatis, sås, lingon, kinamix och sallad :)


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0