Jordgubbar doppade i choklad

Hej på er! Vaknade 12 idag :S. Jag fick använda all kraft i kroppen gör att resa mig upp. Somnade 5 på morgonen, vilket jag gjorde igår oxå :/. Det är Ivan som håller mig vaken så länge haha :P. Han har haft jätte ont i sin arm,axel, rygg och bröstkorg (allt på vänster sida) i ca 2 veckor nu. Detta har fått honom att må väldigt dålig vilket jag kan verkligen relatera till, när jag i somras hade extrema smärtor i nacken fast mitt var mycket värre eftersom jag kunde inte göra något. Kommer ihåg att jag mådde verkligen psykiskt dåligt och ville bara gråta. Jag kunde inte ens

sitta avslappnad i soffan utan att det hög till :(.

Nu till något helt annat haha, igår gjorde jag jordgubbar doppade i mjölkchoklad och OMG det var himmelsk :P. Åt 7 st tror jag haha. Ska göra det idag igen. Väldigt enkelt och extremt gott, orgasm i munnen gott hahahah :P

 

I'm going in heh

 

Innan dem stelnade

 

OMG OMG vad gott det var

 

Gjorde fler på kvällen :) 


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0