Vänner för livet

Hej på er! Jag hade en helt UNDERBAR kväll med mina tjejkompisar igår, älskar er!!! Ni får mig alltid på gott humör. Det blir alltid så mycket skratt att jag får muskelvärk efteråt haha. Vi är precis som vi var i gymnasiet :P. Kan inte fatta att nästa år är det 10 år sen vi blev vänner, Bf04B for life. Under dessa 9 år som vi har känt varandra, har vi aldrig blivit ovänner och slutat umgås. Små tjafs JA hehe men sånt löste vi dagen efter. Vi har varit med om så mycket i varandras liv.

Detta kallar jag vänner för livet. Mycket kärlek till er

Bilder från igår

 

Jag 

 

Detta hade jag på mig

 
Jag Salam och Tanja <3.

 

Jag Salam och Selime <3

 

Senija och Tanja <3

 

Först blev det goda mat på Basilika

 
Och sen fika på Maddes
 
Vår söta Fatma saknades igår som tyvärr inte kunde komma

Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskar dig me <3

2013-02-17 @ 16:41:42

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0