Fin överraskning och det har börjat hugga :(

Hej på er! Allt bra denna sega söndag? Fy somnade halv 5 inatt och vaknade 10 fast låg kvar till 11, trött som fan. Befinner mig under mitt mysiga randiga filt hehe, fuck vad kalt det :(. Jag är så trött på att se snöhögar fortfarande här och där, försvinn för fan NU. Idag ska Ivan till akuten. Igår hade han jätte ont i bröstkorgen och ryggen. Det tryckte, hög och han hade svårt att andas då och då. Dem kommer nog göra EKG på honom. 


OMG vad det har börjat hugga där vid höften, typ som blindtarmen :(. Sitter i fosterform och har fastnat så här. Kan inte göra något utan att det känns som en kniv hugger mig, även nu när jag bara sitter stilla så hugger det hela tiden :(. Att ta djupa andetag är inte så lätt heller. Vad fan kan det vara? Tagit 2 panodil, hoppas det hjälper och släpper :(. Jag och Ivan är verkligen som en person, när den ena har ont så får den andra oxå ont.

Ivans mamma vet vad jag tycker om. En fin överraskning att vakna till :)

 

Det har börjat hugga som fan där typ vid blindtarmeà. Har fastnat i denna positionen och kan inte resa mig upp eller röra på mig :/. Vad fan kan det vara?


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0