Fast five

Hejsan! Det blev att man handlade utemat idag :P, ja jag vet onyttigt men det är seg söndag så varför inte. Nu ska vi ta fram lite gott och titta på Fast and furious 5 :). Ivan har tjatat om det hela vecka, att han vill se den igen hehe. Vet någon när 6:an kommer eller ska det ens komma en 6:a? Fast and furious filmerna kan man se om och om igen :).

Snygga killar och snygga bilar, vad mer kan man be om hahaha.

Har varit på dåligt humör nästan hela dagen :( fråga inte varför eftersom jag vet inte själv :/. Kanske har något med min ångest att göra. Jag känner mig lite bättre nu, mer som mig själv och det har jag min baby att tacka för :). Han gör allt för att få mig att må bra <3

Ivo la Hello Kitty morgonrock över mig så att jag inte ska frysa hehe


Kommentarer
Postat av: Ivo

Snygga killar? Da cu ja tebi haha :) Så sött du är i den ;) cmok

2013-02-04 @ 03:08:11

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0